Igelkott =)

Det har inte hänt allt för mycket, har tagit det mest lungt och bara njuter av det fina vädret som har kommit på dagarn. Dock har det varit kvaft ett par dagar. Men endå skönt ute =)  Vi har även fått ett husdjur på baksidan. En igelkott som är lite konstig. Han är frame när solen är på top, då ligger den och solar. Lägger sig verkligen på sidan av den lilla kroppen.
Han är så söt, Tobbe ger honom vatten och försöker att hitta något som den kan äta. hehe.





Imorgon kommer att vara en riktigt jobbig dag. När vi vaknar imorgon ska jag se till att vi har en riktig mys morgon med en massa mys. För att sedan gå upp och inhandla lite mat till Zackson, och lite till Tobbes fisketur. För att sedan kommer faster Åsa att hämta Zackson, där han ska sova på natten utan både mamma och pappa. Pappa ska ju som sagt ut och fiska och jag så faktis jobb, 14:36 - 22:48. Ussh vad jobbigt det kommer vara att sova när man kommer hem, ingen att krya ner och mysa med. =/ Får hoppas på att det lite tuft på jobbet så att jag kan somna gott ändå. Får se hur det går. Men Zackson kommer i alla fall få det bra, det vet jag.  =)


Mammas älskling är fem månader idag ♥
Börjar bli en stor pojke, han har börjat göra en massa nya saker.
Det är jätte roligt att se hur dom utvecklas så snabbt.
Världens finaste pojke, han är helt underbar.
Det bästa som har hänt mig ♥ ♥ ♥



I Måndags var jag på Ikano då vart det lite inköp; eller rättare sagt två inköp.

Denna ring, men det tillhörde även tre tunna ringa till. Men det fanns ingen bild till.


 Även dom här glasögon, jag bara älskar dom. Helt underbara.

Fanns även en hel del ringar jag skulle vilja ha, så det blir nog att inköpa några till framöver. =)



Nä nu kom min fina sambo och ska kolla på tv så ska mysa lite med honom eftersom jag inte träffar honom imorgon.
Sen så vaknar nog Zackson snart och vill ha lite mat.

Ha det så fint !
Pussss




Kommentarer
Postat av: Millah

Marie-kex äter de, det matade vi våra med! =) Lycka till med tillskottet!<3

2009-04-30 @ 10:51:09
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, Marie-kex skare vara =) Hoppas han käkar det. Sen hoppas jag även att du kan sova inatt, tycker synd om dig som måste vara själv. =/ hoppas jobbet gick bra med. puss puss.

2009-04-30 @ 20:59:21
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0