Första April.

Första April och solen lysser som bäst och det är varmt och skönt ute =) Så idag blir det allt en promenad, först kanske jag ska möta Jennie efter jobbet. Hon har dock inte svarat. Sen blir det att möta den finaste som går hem ifrån jobbet.

Börjar dock känna av att ja börjar få ont i halsen igen, suck.  Hoppas att det försvinner snart igen, inget skönt alls. Samtidigt växer min visdomatand och det är inte skönt kan ja lova. Kan knappt tugga då det är svullet.   =/



Sitter desperat och kollar lägenheter dagligen, känner att det är dax att flytta här ifrån. Det börjar bli för mycket. Men fråga är bara vart man vill bo. ? Gjorde intresseanmälan igår på en lägenhet, men det är nog väldigt liten chans jag får. Har ju inte så mycket kö poång på stångåstanden.  Men ska väl ta tag i privatvärdar med kanske, så det händer något. Finns ju inte så mycket på stångåstaden, mest nybyggt och 10 000 i hyra, tänker inte jag betala.

Sen vill man ju att lägenheten helst ska vara på botten, helst en bra klädkammare så man kan slänga in datorn, hel kyl och frys, och en massa andra krav. Men man kan ju inte få allt på en lägenhet. Men helst av allt skulle jag nog vilja bo i ett hus, men det får bli senare i livet. Då kan man ju renovera huset mer precis som man vill ha det.



          
- Myser på pappa.                         - Precis nyfödd och ska mätas.

Mammas prins som är så underbar, är så lycklig över att jag har dig.
Du är det bästa som har hänt mig, fick inte bara dig. Fick även den finaste,
♥   ♥   ♥
ni två gör mig så fruktansvärt glad och lycklig.

Kommentarer
Postat av: Millah

Svar; Hej! Jag kunde inte öppna länken som du skickade...va vare för ngt? =) Kraam!

2009-04-03 @ 05:49:38
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Svar; Hehe, okej! Coolt! ;)

2009-04-03 @ 20:06:34
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0