Grått och tråkigt.

Personal festen var väldigt lyckad på Cloetta center, började med bowling på strandgatan 2 och sedan begav vi oss till Cloetta center där det vart mat dryck musik och dans. Trevligt trevligt.

Lördagen tog jag mig en liten sov morgon, Tobbe fick allt massa sig upp med Zacke. Men jag själv kom upp vid halv elva var inte så farligt länge ändå tycker jag inte. Hade ju även varit upp på natten och gjort mat och så. Dagen hände det inte allt för mycket, begav mig till affären för att sedan hem och laga mat och sen vart det soff mys med hela familjen mysigt, även en titt på Robinsson, sen myste jag och Zacke vidare själv med levande ljus och tv. Fast när han somnade kom ju den finaste tillbaka så vi kollade på film och hade det mysigt. Sen vart det sängen rätt sent för att vara mig, tror klockan vart halv två nästan. Länge sen jag var upp så länge.

  


Söndagen kommer man till tvättstugan med alla tvätt och får besvikelsen att jag hade råkat boka en söndag för långt fram. Bara att konka in all tvätt igen =/ Men som tur är har vi ju lätt att få tvätt tid så jag tog tvätt tid redan dagen där på så. Vart även rätt lungt den dagen, lite inhandling av matlådor, då dom flesta är i frysen och två hemma hos bror. Och sen vart det mat och sedan åkte vi till dansen, känns verkligen som man har fått kläm på det nu, vi får hoppas på att det sitter nu till på Lördag då uppvisningen är. Roligt, men kommer nog bli tomt utan dansen, men vi har ju pratat om att vi ska fortsätta en termin till. Väl hemma igen så vart det ett bad med hela familjen och Zacke tog sig sitt första dyk, han såg mer förvånad ut än rädd som tur är.



Måndag startade vid åtta, sen ville bror min att han och Maxen skulle komma hit och äta frukost och så blev det Men behövde till affären och inhandla smör som jag glömde dagen innan. Sen vart bara lungt tills tvättstugan vid halv elva. Det gick väl ganska smärtfritt förutom att en maskin inte vill centufigera :/ Men det ordnade sig tillslut iaf. Sen vart det lunch med Maxen.
Senare på kvällen vart det en trip bort till Jennie och Sonny för min del sen vart bara hem och ta lungt.

  


Tisdag  grått om trist hunöret blir inte på topp när vädret är som det är,  vi har haft en mys morgon. Och snart ska vi bort till Nicke Cattias och Ludwig och spela lite kort och för driva tiden lite. ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0