Låååååångfredag.

Idag har det varit en väldigt lång fredag, känns det som iaf. Började väldigt segt då jag vart rastlös ganska snart, men då min sambo inte vill hitta på något. Så framåt förmiddagen, gick jag bort till Torbjörn och där höll folket på att flytta som bäst, men jag satta mig vi lekparken med Jennie och Max för att sedan gunga av mig själv lite. Det var roligt.

Sen vart det en väldigt god middag hemma hos Jennie och Sonny som beståd av potatistärningar i ugn och stektkycklig i chilisås som man värmer upp i ugnen den med. Väldigt gott vart det. Sen spelade vi lite kort för att fördriva tiden mest. Fem hundra vart det, men Sonny vann ju med sin tur han har i kort spel.  Sen kände jag i ögonen att dom vart lite trötta så jag begav mig hemåt. Nu sitter jag här och väntar på att Singing bee ska börja, kan ju va lite roligt ikväll eftersom det är med kändisar.

Skärtorsdagen hände det inte allt för mycket på häller, även då vart det lite middag hemma hos Jennie och Sonny. Som då beståd av grillspett med potatistärningar och paprika chili sås. Väldigt gott det med.
Vilken tur man måste ha att bli bort bjuden softa på middag =) hehe. Fast dom äter här med. Vi är ganska duktiga på att turas om. 
Men vi var ju även på centrum med en Max som var påskkärring, så han fick en godispåse efter att ha gått en väldigt lite påskparad på centrum. Dom var så söta barnen.






Mammas killar ♥ Lika som bär

Kommentarer
Postat av: Nadja

Lovet gick oerhört fort, jag har vart med kompisar nästan varje dag. Men jag har lite dåligt samvete för att jag inte kom till er. Jag hade tänkt åka till Lotta samtidigt som er så hade vi ju träffats lite iaf, men det blev ju inte av :(

Men det kommer väl fler tåg :D

ses snart! <3

puss

2009-04-13 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0