Mysig helg.

Helgen har bara varit för mysig. =) Då fredagen beståd av en hel dag med Nicklas Catrin och Ludwig. En shopping tur på Tornby sen lite mat här hemma för att avslutas med en tv titt med talang 09. Under Talang kom även Charlotte och Marie hit. Marie hade med sig en jätte fin tröja till min plutt, tack så mycket. Sen på natten vaknade man av en full Tobias kom inramlandes.
Lördagen vaknade jag och plutten runt åtta tiden för att  gå upp och äta frukost och bada. Begav mig till centrum för att inhandla lite till kvällen. Sen vart det en glass med Jennie och lite snack i två timmar tror jag allt. För att sedan ta mig hemåt igen för att packa ner det sista efter som vi skulle sova över hos Tobias syster.
När vi väl kom fram vart det att laga mat och sedan grilla, riktigt gott vart det. Sen vart det lördags mys med snacks och film. Sen hoppade vi ner i sängen och somnade gott.
Söndagen började lite senare men ändå skapligt då vi hade en mysig frukost stund tillsammans, sen vart det ut gång för att barnen skulle få leka lite, även dom stora barnen då =P haha.
Senare vart det lite lunch och fika sen vart det hem gång för oss.

Spring in och byta byxor och sedan springa bort till bussen dirket för att hinna med en snabbis fika med tjejerna innan vi skulle till dansen. På tal om dansen börjar det sätta sig rätt okej endå, lite mer övning på slutet så sitter det nog som en smäck sen. Nu har vi bestämt kläder och allt även fått reda på att vi ska ha två uppvisning för att det ska vara så mycket folk.  Ska blir roligt, nu är det bara en övningsgång kvar. Sen är det uppvisningsdagen. Kul kul.

Nu ska ja ta min son som precis vaknade, hoppas på att ja kommer tillbaka för att lägga upp lite bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0