Sol och trevlig fredag.

Imorse vart det en väldigt tidig morgon, då Zackarias vaknade samtidigt som Tobbe när han skulle till jobbet vilket var ungefär vid sex. Så det vara bara vara pigg och se glad ut. Men efter en timmes bus och mys så somnade vi båda om en timme. Sen gick vi upp för att göra oss iordning eftersom vi skulle till Norrköping med Sara. Hon hade bjudit med mig och Zackarias till Model house för att fotografer. Så först blev det en tripp på stan och små kollade lite, vart en ny snygg skjorta till plutten och sen även den fina flecce dressen jag har kollat på nu ett bra tag.

När vi väl kom fram till studion så vart det ett gäng bilder, vart inte så många då det inte var så poppis att bli fotad med alla dom blixtar som var, men sex underbara och mycket fina kort kom jag hem med.


 ♥ MAMMAS PRINS ♥

   
   
Sex helt underbara kort på min plutt.
Ett ska förstoras och sätta upp på vägen.

- Tack så mycket Sara för att vi fick följa med. Det var en jätte mysig och trevlig dag. !


Nu sitter jag här hemma och bara njuter av att ta det lungt och lyssnar på Lugnafavoriter. Mycket gamal go musik och mycket gamla minnen som kommer. Så det är samtidigt mycket tankar som flyger i huvudet. Men vad det är, är en hemlig.

Snart så blir det någ även lite soff mys för min del innan jag hoppar i sängen. Är nämligen ensam hemma ikväll så Tobbe är ute och festar med sina kompisar. Sängen blir det tidigt i alla fall, eftersom imorgon måste man vara utvilad då vi ska ha dansuppvisning. Två dansuppvisningar till och med, ska bli fruktansvärt roligt. Men det blir nog lite nervöst också, i fall man skulle glöma något dans steg eller två. Men det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej Snygging! =) Hade du "rekomenderat" mig på ModelHouse? För de ringde, ska dit på Tors....tack så jätte mycket iaf! <3 Kraam!

2009-04-28 @ 17:37:07
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Lindah

Gud så fina bilder :) ...

2009-04-29 @ 11:44:21
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0