Underbart !

Dansuppvisningen i lördags gick väldigt bra, vi hade ju två stycken och den första gjorde jag några små missar. Men den andra gick mycket bättre som tur var eftersom då var våra nära och kära där. =)  Gröna och fina gick vi om kring på stan och drog åt oss blickarna kan lungt säga.

Tre snygga tjejer innan dansen.


Nu har vi äntligen fått det sista till hem telefonen, så nu kan vi ringa och folk ringa oss. Fast dock inga som har numret. Men det kommer ju med tiden. .

Idag kom sandra förbi en sväng, har inte sett henne sen September, så det var roligt att se henne igen. Trevligt att snacka lite skit. Sen kom Nicke och Cattis förbi och då begav vi oss till Ikano. Köpte  lite små grejjer, sen åt vi mat. Jag åt god buffé på Chilli....mums vad gott och vad mätt jag blev... När Sandra begav sig hemåt  så gick vi andra hemåt. Det vart hit för att spela lite kort och ta ett glas med kall dricka. Det var trevligt.

Nu tänkte jag kolla vad det kostar att förstora och framkalla foton. Eftersom vi ska förstora ett kort på plutten och sätta upp. Sen är det en del som vill ha kort med. Tänkte även framkalla kort på Zackarias första månader och sätta in i fotoalbum. Roligt att ha, det är så sällan man framkallar kort. Men man har ju inget att vissa om man inte framkallar häller. Inget roligt att sitta vid datorn och vissa.

Nu var det inte mycket mer för mg just nu känner jag....

Ha det fin fint !

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0