Zackarias ♥

Igår skulle jag dubbel kolla tiden till BVC som jag var säker på att jag skulle till idag, men det var bara tur att ja skulle dubbel kolla tiden. För det var ju igår jag skulle vara där. Men vi var där i tid och plutten hade växt 4cm så nu är han 64,5 cm och gått upp till 7515 gram, han börjar bli stor min plutt.

Så igår eftermiddag kom Nicke, Cattis och Ludwig förbi och bjöd på äppel paj, det var trevligt. Sen spelade vi lite kort eftersom vi snart skulle gå till BVC, även Jennie tittade förbi. Jennie följde med oss in till BVC för att sedan gå in på Willys. När vi kom hem igen, så spelade vi lite kort, för vid halv fem tittade Emil in på en kopp kaffe. Även den finaste kom hem straxt efter det. När Emil drog så kom Sonny och så var vi samlade igen som vanligt =).
Snackade lite skit, spelade kort och en långt väntan på att få mat, som i går bestod av min sambos favorit Spagetti och köttfärssås. Tror minsan att han skulle kunna leva på det.
Efter maten fick Zacke plumsa ner i badet med sin pappa. Då han ja diska och göra mat lådor, som tur var vart det två extra, bara slänga in i frysen.

Sen satt jag och kollade lite på efterlyst samtidigt som jag spelade mitt spel Bubble Spinner som man fastnar totalt i.....
Sen vart det säng mys för oss alla tre, det var mysigt, sen somnade jag nog först av oss tre.

Vaknade upp och tog en mysig frukost tillsammans jag och Zacke. Sen sjöng vi och dansade lite för att sedan tog Zacke en tupplur på tjugo minuter eller något sånt. Så nu är det  full rull på honom igen, men han slocknar väl vid halv ett eller något sånt kan jag tro.

Jag väntar på att våran telefondosa ska komma så att  våran hem telefon ska funka någon gång. Helt sjuk vi väljer att skaffa hem telefon vi bredbandsbolaget och eftersom vi har både bredband och digital tv med dom innan så behöver vi inte betala något utan får hundra kr billigare varje månad. Skönt det, och vi kommer nog inte ha så hög telefon räkning heller, eftersom jag har fastpris på telefonen så kommer jag ringa där ifrån. Men folk kan ju ringa hit i alla fall.  Jag hade även turen och fick mitt gamla hem numer,det kände skönt.

Nää nu ska ja hoppa ner på golvet och mys och leka lite med Zacke.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0