Underbart ! =)

Lördag så vart att sitta ute lite på Tobbes baksida. Dom andra höll på att ordna i hans nya lägenhet. På kvällen vart det att grilla hemma hos Tobbe. Det va riktigt gott med grillad mat, det är aldrig fel. Efter maten så spelade pojkarna lite dart och jag och Jennie letar efter en affär som var öppen, när vi väl hittade än så tog dom fan inte kort. Men det ordnade sig till slut. Vi kom väl hem vid tio halv elva någon gång och då hoppade jag i säng. Var rätt trött.



Söndag vaknade ganska skapligt och tog det lungt. Skulle ha åkt iväg till Tobbes syster men det kom lite emellan så det  får bli en annan helg. Så då tog jag och Zacke en promenad bort till Jennie och Sonny, så jag och Jennie tog och spelade lite kort samtigt som vi åt en varsin glass. Väl hemma igen så lagade jag lite mat till oss och sen vart det mest slappande framför TV.



Måndag tog vi allt en sov morgon, skönt och behövligt ibland. Jennie och Sonny kom hit och vi spelade lite kort, skulle spela Gin and rummy men pojkarna tyckte inte det var vidare kul. Så vi kom på att vi var hungriga så det vart en lat måndag och att beställa pizza. Sen var det inte mycker mer händelse den dagen, lite soff mys och tv tittande på kvällen. Sen somnade vi ganska skapligt.



Tisdag fick vi vakna upp ensamna i sängen igen. Eftersom det var dax för Tobbe att jobba igen. Så vi låg och myste lite själva i sängen för att sedan gå upp och börja plocka lite här hemma, sedan kom vännen Charlotte på besöka. Så det vart lite skit snack och så en stund. För att sedan fortsätta och städa när hon hade åkt, dansade runt lite med dammsugaren och glovmoppen.  För att sedan lag lite mat när Tobbe kom hem och en lång väntat på att Andra Avenyn skulle börja. Sen fick man kolla lite på fotbollen när Tobbe kom och la sig, sen somnade jag. Trött som vanligt.



Onsdag har inte hunnit hända allt för mycket än, har pratat med Tilda på jobbet och fått reda på att jag ska jobba valborg, får hoppas på att det går bra, var ju ändå fem månader sen jag jobbad då. Men det blir nog bra, skönt att få jobba lite igen. Blir ju ändå inte en hel dag. Från fem till elva, tjänar ju mer på det än att gå hemma.  =)
Idag blir det nog att gå ut och ta en promenad också, ska nog fråga Jennie och jag ska möta henne så blir det en lite promenad i alla fall.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

        
Mammas lilla älsklign, den underbaraste. Han är snart fem månader, det går väldigt fort.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej min älskade, Hur ser det ut för dig nästa helg?..

Hör av dig..



Puss <3

2009-04-16 @ 10:59:47
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0