Valborg. !

Hade en riktig mys morgon.... =) Det var skönt. Försökte sova så länge som möjlig, eftersom jag skulle jobba på kvällen.

Vid tio i två kom faster och hämtade min Zacke. Då begav jag mig till jobbet. Där var det ju bara att ta av alla smycken... och på med din " fina " arbetskläderna. Sen hittade jag ju bara en av mina skönaste arbets skor, så fick ta dom jag inte tyckte dom. Fan vad on i fötterna jag fick. Så det blev att ja snodde Charlottes skor i stället.  Annars flöt allt på som det skulle på jobbet. Vart lite lång tråkigt ändå. Kändes ändå lite att man inte har jobbat så mycket med det där skiftet. Men får se om man får jobbat något med det andra skiftet snart med, skulle vara roligt. =)
Vi fick sluta en halv timme tidigare idag, det var skönt. Fast när man kom hem var det tomt och tyst =( Ingen att mysa med, ingen bäbis eller ingen pojkvän. ..=/ Men dom kommer ju imorgon igen. Kan vara skönt att verkligen kunna sova ut imorgon, om man inte vaknar ändå vi sju tiden. Bara för att man är van.  Jag får ligga och krama kudden istället ./  Haha



Saknar er två oerhört mycket. Dom två finaste som finns.
Det är dom två som gör mig lycklig och min vardag hel.
Massor med kärlek till dom båda.
Mammas pojkar....♥ ♥ ♥

Nu ska ja krypa ner och försöka sova så att det blir fredag någon gång. =) hehe..
Ser fram emot lördag, för då ska vi ha en riktigt mys lördag.... hela familje.. mys pys..

 



Föresten tack så mycket både Jenny och Camilla för mat tipsen till våran fina Igelkott... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0