29/8-09

Kommer att vara den bästa dagen. Har fått världens finaste present av min älskling. Kunde inte ha fått något bättre. Jag fick en JÄTTE FIN förlovningsring att sätta på fingret. passade perfekt med. =) Älskar dig Tobias ♥

Annars har dagen bjudit på att mamma och Jenny har varit förbi på en fika. Resten av högen kommer imorgon, eftersom det var några som fick för sig att flytta idag. Men det gör inget, dom är lika välkomna imorgon som vilken dag som helst.

Har varit väldigt dålig på att blogg på ett tag nu, brukar fundera ibland att jag ska göra det, men sen vet jag inte vad jag ska skriva så då skiter jag i det.
Men det har inte hänt allt för mycket i alla fall.
Har jobbat klart mina veckor på Esca, så nu är jag mammaledig ett tag framöver. Hoppas på att få dagmamma plats till lill prinsen här hemma så att man även kan ta en timanställning sen. Så söker jobb, läser teori, letar lägenheten och umgås med familj och vänner är vad min vardag ser ut ungefär. Snabbt och enkelt.

Denna kväll kommer att bestå av mys och vit vin med älskling och bara njuta av min/våran dag =) Det blir nog toppen..

Ha en super bra dag allesammans..

Puss puss, älskar min familj.

Nu har jag rättat mitt stora fel jag hade gjorde. min rubrik. hade kommit emot en 9 istället för en 8.

Kommentarer
Postat av: Ninna

2009-08-29 @ 19:22:47
Postat av: Ninna

Grattis till förlovingen:D Pusssss

2009-08-29 @ 19:23:29
Postat av: Ellinore

Tack frugan!

2009-08-29 @ 21:10:57
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG!!!

JAG E FETT GLAD FÖR ER SKULL!!!:D

NI PASSAR FETT BRA IHOP:)

VAR RÄDD OM MIN BROR ;)

PUSS PÅ ER O LILLPRINSEN :D

2009-09-07 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0