Lördag.

Vad skönt det var när dom kom hem igår, saknadet är över =) Slippa komma hem till ett tyst hem, nu är det istället för och fläkt.

Igår så vart det en tripp till Svartåfors då pojkarna ville fiska, Sonny Tobbe och Tobbe. Medans Jag Jennie Cissi Zacke och Rocky tog oss en tur ner till badet. Ja passade på att kasta lite pinne med Rocky i vattenet så han fick simma och bada av sig lite.  Sen vart det en stund skitsnack på en filt för att sedan bege sig hemmåt igen. Skönt att komma hem, käkade lite mat och kollade lite på Tv. Jennie och Sonny tittade förbi med. Sen vart det sängen för mig och Zackarias. Älsklingen kom staxt där på.

Imorse fick jag sovmorgon med, älsklingen var så snäll och gick upp ´med plutten. Fast det var inte så tidigt det häller, Zacke tyckte att det var dax att gå upp vid kvart över nio så, han ska väl inte klaga. Själv vaknade ju upp ur min dvala vid helva hugget. Hade till och med missat samtal och jag vaknde alltid annars av min telefon. Så jag måste ha varit riktigt trött.

Idag har vi inte gjort allt för mycket, har umgått väldigt mycket med min son på golvet. Så nu har vi börtjat fylla upp poolen med då Tobbe ville bada lite med Zacke, så nu ligger dom och plasker för fullt. Vet inte vem som mest är barn =) Själv sitter jag på baksidan och kollar på, kanske blir ett dopp för mig med sen när vi har stängt av vattnet.
Senare sen kommer ju även Sonny Jennie Maxen och Rocky hit för att ha en lite grill kväll. Det ska bli riktigt gott, det var ett tag sen nu som vi grillade. 

                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0