Nu var det ett tag sen.

Jobbandet går bra, nu är det bara nio arbetsdagar kvar. Sen får jag vara hemma igen och mysa med min älskade son. ♥ Vad jag längtar. Känns jätte konstigt utan honom på på dagarna. Saknar ju så klart min sambo med. ♥

Annars har det inte hänt allt för mycket, jobbade lördagen. Väl hem kommen och trött så kom Tobias bror med familj förbi på lite mat. Så det var bara att hålla sig vaken. Men sängen ropade tidigt denna kväll. Gud vad skönt det var att sova, vaknde och var pigg i söndag. Då började jag att plocka lite och sen kom mamsen förbi, det var länge sen jag träffade henne. Kul för henne att träffa Zackarias med.
Efter det besöket blev det en trip ut till Ikano med Jennie Sonny Max Zackarias och Tobias. Inhandlade lite leksaker till Zacke och en spargris. Sen fick jag för mig lite senare att åka ut igen och inhandla mig en ny telefon då min var trasig. Kände mig väldigt tom utan.

Just nu sitter jag hemma med Jennie, vi sitter och datanördar vid varsin dator. Tobias och Zackarias är ute hos faster Åsa och grillar lite. Jag stannade hemma för att tvätta upp lite, kände att ja inte kunde skjuta mer på det. Två veckor var för lång tid, mycket tvätt. Sen på onsdag åker mina älsklingar till Öland och ska vara borta ett par dagar, lite osäker hur länge. Beror nog väldigt mycket på vädret. Kommer att vara tomt, hur ska ja kunna sova? Får krama kudden.

Nää mycket mer kommer det inte ifrån mig nu......


 - Mammas glad charmtroll. ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha skrutten har ju blivit mkt mer stadig sen sist.

blev jätteförvånad när han ställde sig upp i köket när han greppade tag i hyllorna under köksbänken :D

duktig kille.

han börjar bli stor nu <3

ses puss

2009-08-06 @ 00:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0