Saknar..

Idag har det blivit en lite tripp till Skge marknat med Sonny och Jennie. Var inte mycket att ha tycker jag inte, men det var inhandling på 28 par stumpor. 14 till mig och 14 till älsklingen. Nu sitter jag här hemma och ska straxt ta en dans med damsugaren och sen golvmoppen för att avsluta kvällen med en dusch för att sedan hoppa ner i min tomma säng.

- Gud vad jag saknar min famil, det är tomt och tyst här hemma. Saknar dom massor nu får hoppas på att dom kommer hem imorgon. Vill att det ska vara livligt när jag kommer hem ifrån jobbet. Gud vad skönt det skulle vara, istället för att komma innanför dörrarna och ingen blir glad och se dig. Bara ett tomt eko. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0