- Det är visst nån som är tillbaka.

Fredag idag, skönt =) Denna helg bli det att jobba med, det var länge sen jag gjorde. Speciellt på Cloetta Center. Tror att jag jobbade där senast i Oktober. Ska bli skönt, men nackdelen är väl att det är Alla hjärtans dag. Men det finns ju en kväll med.

Ikväll så blir det nog relativt lungt, med lite middag med Jennie Sonny och Max som vanligt. Sen ska väl Tobbe och Sonny datanörda lite igen. Så jag och Jennie får väl syselsätta oss med annat som vanligt, hmm ? Kanske kan göra lite nya bollar till fönstret. Får se vad min kompis säger.

Idag känner jag att jag har gjort en stor insats, har nämligen lagat min jävla vagn som hade gått sönder igen, men denna gång berode det på att det var hål i slangen pga att det var ngt vasst som satt i däcket. Hoppas att det håller nu, men än så länge är det posetivt.

Nu ska ja bege mig upp till centrum tror jag och inhandla lite mat till Zackarias.



         
Världens underbaraste son, älskar ♥


- Det är så mycket inviter om våren
bara välja och vraka
Ryktet säger att han sällan bryr sig
Men nu har han gjort sig lite fin
Det är visst nån som är tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0