- Om du lämnade mig nu.

Lördag, helgen äntligen här. Men själv brukar jag ändå säga att jag har lördag hela veckan, eftersom jag har sällan någon tid att passa. Men skönt med helg när dom flesta är lediga.
Ikväll blir det middag och sällskaps spel hemma hos Jennie och Sonny, trevligt. Vi måste ju fördriva våran tid tillsammans med något.  Fredags kvällen var vi alla samlade med umgick knappt ändå. Så ikväll får det bli mer socialt =)

Annars har jag inte gjort så mycket denna vecka, var förvi på jobbet med Marie en sväng igår kväll, snackade lite skit med Charlotte som inte hade det allt för roligt helt själv. Varit en riktigt slö vecka, men det får det bli ändring på tills nästa vecka. Lite mer motion på dagarna då.

Imorgon blir det att tvätta och städa som vanligt. Sen är ju även våran dans, som jag ser fram emot, var väldigt roligt och kommer nog bli bra tills slut. Skönt att göra något, samtidigt som vi är fem tjejer kompis som dansar också. Man får ju träffa dom lite då. Imorgon ska det ju även vara en fika innan dansen.


          
Max håller Zackarias           Zackarias cirka en timme.

- Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Stockholm va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha
jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har iallafall bloggat idag, det e mer än vad du har gjort !! haha, :)

2009-02-10 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0