- Tanken som räknas.

Snart halv veckan har gått, tycker dagarna springer iväg, även fast jag jag inte gör så mycket om dagarna.
Idag så vart det att fika på stan med Linda, det var väldigt länge sen jag träffade henne. Satt och snackade lite skit, sen vart det att gå och små glo lite på stan. Men duktig som jag var köpte jag inget, även fast det fanns mycket som jag ville köpa. Men har så mycket kläder till Zacke nu, fast jag skulle behöva kläder. Men det får vänta gå ingen nöd på mig än i alla fall.
Sen när Linda begav sig hemmåt vart det att möta upp Jennie och Sonny för att köpa en present, sen åkte jag med dom hem. Väl hemma så var Tobbe redan hemma. Så då begav jag mig själ upp till centrum för att handla lite.
Sen blev det hem och laga mat. Det var riktigt gott =)
Sen kom vännen Jennie hit och färgade håret på mig som jag snart ska tvätt ur. Sitter samtidigt och kollar lite på efterlyst som jag bloggar.

Imorgon kommer vännen Marie hit efter jobbet så det blir vid ett tiden ungefär kan jag tänka mig. Trevligt med lite sällskap på dagarna. Fast imorgon är jag ändå inte hemma själv för då är ju den andra "duon" lediga. Föra ett jävla liv så att dom vaknar tidigt =)




Myser på pappa



- Det är väl tanken som räknas ändå
jag skulle önska att tanken var klar
Hjärter dam, du kan bädda för två
om du har några drömmar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0