- Tvivel.

I helgen har det vart väldigt mycket rensande, blev av med en säck med kläder, en säck med skor och en säck med sängkläder. Massa onödogt skit man samlar på sig. Sen vart det ju även stor rensning i stora garderoben eftersom Tobbe ska in med sin dator där, vill inte ha den på köksbordet allt för länge.
Men det var riktigt skönt att bli av med en massa. =)

Sen igår började ju även våran street dance, det var riktigt kul. Men lite svårt med stegen, dom går bra när man gör dom sakta, men när musiken kommer till blir det lite värre. Men det kommer nog, det var ju ändå första gången igår.
Men idag ska jag och Jenny fortsätta våran träning fast idag är det med slidern. Ska variera lite med dans och slider plus lägga på lite motion på det hela.



Idag så blir det en sväng ner till stan för mig Jenny och Zackarias för att sedan möta upp vännen Linda för att ta en fika hemma hos hennes karl. Snacka lite skit, var länge sen jag träffade henne nu. Sen blir det även en sväng att kolla på tyg till mitt och Jennys projekt. =) Hoppas bara det går som vi hade tänkte oss.



Ikväll blir det att färga håret igen, cholkadbrun. Sen blir det kanske en film och massa mys.


- Det kallas tvivel, det där som stör
 det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort  som en fågel i bur
en obehaglig distans, en konstig känsla nånstans.
det känns tomt - eller hur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0