- Under månen.

Onsdag och halva veckan har gått. Det har inte hänt allt för mycket häller för den delen.
I måndags ringer Jennie och säger att det är dax för mini pizza, så Tobbe hade ingen talan så vi gick dit och åt =) Lika gott som vanligt och lika mätt som vanligt när man har ätit det. =) Efter ett tag var det bara att gå hem igen.
Tisdagen var ju väldigt lugn med, tvättning och lite handling. Även Sonny Jennie och Max kom förbi. Maxen körde ju sin tuffa bil hit med, han är riktig cooling=)

Imorse kom Sammy förbi på frukost och hade med sig ett jättta fint kort på han och Zackarias, tack så mycket. Och nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå för att vi ska bege oss till BVC för lite vägning. Sen kommer ju även Charlotte hit efter jobbet och snackar lite skit, alltid trevligt.
Har även ringt till Cloetta Center och sagt att jag kan börja jobba där igen om det skulle behövas, så första gången vart redan på lördag =) Ringde även till Esca och sa att jag ville jobba under semestern ifa dom skulle behöva eftersom Tobbe vill vara hemma och vara pappa ledig. Kan ju vara skönt om jag jobbar då. Får se hur det blir, men hoppas på det bästa. Nu har jag bara ett samtal kvar att göra och det är att säga upp garage och parkering, eftersom Jenny ska flytta så behövs ju in dom platserna längre.




Det bästa som har hänt, en obeskrivlig känsla. Något jag verkligen älskar ♥


- Då vill man skrika börja om och stanna kvar
men vem hör en sådan sliten kommentar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0