♥ Alla hjärtans dag ♥

♥ Vaknde skapligt i morse, skönt att vara vaken en stund innan man skulle till jobbet. Hade en mysig frukost stund med Jennie Sonny och Max medans Zacke sov och Tobbe stod i duschen.
På förmiddagen tittade även Pappa med familj förbi, tog en kaffe och snackade skit. Medan Pappa och Susann var och handlade stanade Evelina här och lekt med Max, så det var lite full rulle på det fram tills man skulle åka till jobbet.
Ussh vad segt det är innan själva matchen kommer igång, en massa slö tid på jobbet :/  Men tiden gick ändå. Medans jag var och jobbade var Zacke med sin pappa och hälsade på sina fastrar. Så nu är han väldigt trött och ligger och sover, skönt för honom.
Efter jobbet åkte vi och handla mat, för min och Jennies del vart det kina mat medans Sonny Max och Tobbe åt pizza. Haha.
Så nu sitter jag och Jennie kollar på Melodifestivalen, dom andra datanördar ikväll med  =/





♥ Mina fina blommar världens finaste kom hem med till mig =)

- Allt känns så bra, allt är underbart
inget jag önskar, bara njuter av livet som det är.
Ni gör min vardag hel, ni gör mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0