Underbart väder =)

Fredag här igen =) Skönt, ikväll ska vi till Tobbes bror och äta middag. Sen imorgon är det 30-kalas, så det är lite att göra i helgen.

Sen blir det nog förhoppningsvis massa helg mys=)

I veckan har vi iinte gjort allt för mycket, mest massa tråkiga saker men nödvändiga. Sen har jag ju börjar spela gutiarr hero, på medium. Har avacerat mig en level hehe. Riktigt stolt=)

Nu har jag ju tagit fart i att försöka sluta röka, kanske går lättare denna gång om dom andra också verkligen gör det denna gång. Är röksugen som bara den, men tuggummi imunnen och lite vatten ska det nog gå bra, får se till att syssel sätta mig hela tiden.
 
Nää nu blir det nog att gå ut igen med en promenad runt skägget, med ett sånt skönt väder som det är ute nu så.
Mitt försök igår gick ju inget vidare, stora vattenpölar man fick plaska i ledde till dyngssur om fötterna:/


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0