- Lycklig och förvånad.

Igår vart det tyvärr ingen fika med Linda =/ Men imorgon när hon slutar vid två ska vi allt ta en fika. Jag tänkte att jag skulle promenera ner till stan för att få lite motion. Bara hoppas det inte är snorkallt.

Gårdagen vart väldigt lugn, men tack vara Jennie och Sonny fick vi hit data bordet. Eller det var ju ändå Jennies pappa som var så snäll och körde. Finns fördelar med stor bil =) Så nu blir inte datorn kvar i köket i alla fall. Så nu behövs bara en datastol med så kan han sitta där inne och spela sina spel.
Efter att vi hade suttit och snackat ett tag i köket vart att klippa både Sonny och Jennie, så köksgolvet var rätt håriget efteråt.
Sen kom jag och Jennie fram till att vi måste skaffa oss en hobby eftersom dom andra bara datanördar =P haha.
Bestämmde även att det skulle bli lite mat och sällskapsspel i helgen, för omväxlingsskulle ska vi vara hemma hos Sonny och Jennie.

Nu har jag starka planer på att städa badrummet, så jag har något att göra. Kan ju inte bara datanörda hela dagen känns det som. Måste få något gjort. Ska upp till centrum en sväng med, men det får bli senare.



         

- Allt känns så underbart!



- Som om stämingen fanns kvar när mörkret lagt sig dunklet över stan
Som en känsla i förvar som i trans blev jag harmonisk och human
Du var mitt hem och min oas du gav mig gåtorna tillbaks
Du gjorde mig lycklig och förvånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0