- Det underbara!

Redan gått elva och en halv veckan sedans lilla Zackarias kom till världen. Tiden går väldigt fort, han skrattar, han ler och jollrar för sig själv. Kan även klämma fram en tår om det skulle behövas =) Mammas kille växer fort.
Dagarna går väldigt fort även fast man är hemma hela dagarna, får en del gjort och massa mys med sonen. Allt är helt underbart med att vara mamma. ♥

I Söndags gick jag och Jennie till ikano en sväng för att utforska vad som fanns, hittade inte allt för mycket så vi gick vidare till Toysrus och sedan bort till Rum eftersom Sara sa att dom hade 70% rabatt, man är ju aldrig där annars pga att det är så dyrt. När vi gick omkring där så fall ja för ett matsalsbord, så Tobbe och Sonny fick också komma dit så ja fick veta vad Tobbe tyckte om det. Men han tyckte också att det var fint så då vart det ett inköp, så nu har jag äntligen fått min matsalsbord som jag har tjatat om, fint och stor =)





Dansen i Söndags gick mycket bättre, så det kommer nog att ge sig med massa övning. Nu vet ju vad låten heter också, så man kan ju ta ett par dans steg hemma ibland så man kommer in i det =)
Måndagen var väldig lugn, gjorde inte så mycket. Hade lite kvälls mat med Jennie och Sonny som vanligt. Sen vart det sängen och kolla på film och sova.

Igår tog jag och Zacke en promenad till jobbet för att snacka lite skit, vi åt också lunch där med hela avdelningen nästan. Det var mysigt. Sen när Tobbe kom hem ifrån jobbet kom även Jennie och Sonny hit, skulle äntligen få tillbaka mitt köksbord som Sonny har lånat som databord ett par dagar. Så kom vi fram till att vi skulle äta kvällsmat ihop igen och denna gång vart det hemma hos dom. Sen vart det lite fika till Andra Avenyn. =) Sen begav vi oss hemåt för att glo på film och sova.

Denna dag har vi inte gjort så mycket med än sålänge,ska gå till affären och handla hem lite och så sen får vi se vad som händer, jag och Jennie får väl hitta på något eftersom våra sambos ska spela ikväll.



   
En riktigt stolt moster                        En riktigt stolt kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0