Zackarias ♥

Torsdag förmiddag, sitter och bara njuter av allt som är för tillfället. Dom som är hemma ligger och sover så nu är det bara tangenterna som låter. Skönt när det är tyst ibland.
Igår så vart det lite kvällsmat hemma hos Jennie och Sonny. Sen åkte vi hit alla sammans, Sonny tog ju med datorn hit igen. Varför skulle han ta hem den för en natt när han inte ens använde den ? Han är inte så smart min bror.
Sen vart det att glo på tv för min och Jennie del, medans dom andra datanördade =)
Idag vet jag itne vad som händer, träffar ju dock inte min vän eftersom det är CC ikväll och jag själv inte jobbar.  Så det blir väl att sitta hemma med datanördarna.
Fast nu på dagen kommer nog Nicke, Cattis och Ludde på en fika. Eller om jag får dit, det är sånt som märks.


Året började som en dans på rosor, taggarna är inte träffade än och jag hoppas inte att dom bli träffade. Allt känns så bra, en obeskrivlig känsla. Tack vara vårat lilla underverk fick man så mycket mer. Allt slutade och fortsätta mer en lycklig familj och det är jag oerhört tacksam för.

Mamma mysoch pappa mys

- Helt underbart, alla mår bäst av situation som den är nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag blir så glad av att höra hur lycklig du är! Fortsätt så! puss puss

2009-02-19 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0