- Lotteri.

Årets första månad är straxt förbi passerad. En rätt händelserik månad, allt till det posetiva. Det nya året med den nya starten som man brukar börja med, har varit väldig posetiv. Sen har jag även fuskat med lite, men det sätter jag fart med på måndag och lite tjuvstart imorgon. Då vi börjar dansa, det är året motion kommer in. Till en vis del i alla fall.

Tjejerna och jag har kommit överns om att vi måste börja ses lite oftare, nu så ses vi bara på jobbet, dock jag jobbar ju inte längre då jag är mammaledig. Så det är väldigt sällan ja träffar dom. Så nu har vi kommit fram till att varje söndag innan dansen ska vi träffas och fika. Så att vi kan snacka om allt  =) Inga hemligheter på våra fika stunder, allt ska ut. Det ser jag verkligen fram emot. Vi ska vara lite som tjejerna i "SATC". =)



         



Lördagen har varit den längsta i år tror jag, vaknade vid halv nio och var jätte pigg då jag hade fått sova i fem timmar i sträck. Så lång tid har jag inte fått sova  sträck sen Zackarias föddes. Det var helt underbart.
Resten av dagen beståd mesta dels av uttråkighet. En massa dö tid framför datorn. Begav mig ut till Ikano vid halv ett tiden för att möta upp Jennie Sonny och Max för att gå och små glo. Sen var det bara att gå hem och ödsla ännu mer tid, sen vi åtta tiden begav jag mig upp till centrum för att inhandla lite små saker till varma mackor. Sen kom Jennie Sonny och Max förbi efter kvällens match. Tog en varm macka, snackade lite skit.

Nu sitter jag och Jenny vid varsin dator och ödslar ännu mer tid. Har starka planer på att gå igenom min garderob för att se vad som finns och vad som behövs kastas.



- Nu är det inte lång tid kvar tills att saknade inte är stor, till den saknade är här. Dom här dagarna har känts väldigt långa då vi knappt har kunat haft kontakt =/ Men framöver är det stor förändring på det. Som jag ser fram emot.



- Men vem skulle få mig att tänka så här och
vem skulle kunna få mig att drömma.
Och vilka tankar skulle hålla mig vaken om natten
inga tankar kan få mig att glömma.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har gjort ett lotteri av mina känslor och kommit på att jag blott finns till för dej :D

LOTTERI den är bra den <3

2009-04-05 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0