1 vecka.

Det går inget vidare för mig att blogg längre, kommer aldrig på riktigt vad jag ska skriva. Men man får väl hoppas på att det kommer tillbaka snart. För jag tycker ju ändå att det är rätt roligt det här med blogg både och skriva och läsa. Men läser gör jag ju mest.

Nu har jag bara en vecka kvar hemma med familjen sen ska ja jobba fyra vecker, det ska faktiskt bli skönt att få jobba lite. Men kommer vara tomt utan Zackarias. Har ju nästan inte varit utom honom något. Men det ska nog gå bra. Det kommer nog även vara det sista som jag jobbar på Esca med.

Nu i helgen har jag varit sjuker, inget roligt. Men känner mig mycket bättre idag. Dock lite rosslig i halsen fortfarande, men det gick snabbt över ändå tycker jag allt.

Vad fort allt går med Zackarias utveckling. Bara på den senaste månaden har det hänt en massa saker. =) Det är så roligt att se, men nu kommer även blåmärkerna på honom. Haha, man kan ju inte klara allt på engång.  Mammas älskling snart åtta månader <3.

Nää nu ska ja spela lite innan jag ska väcka älskling för att sedan städa iordning här hemma och sen kanske gå ut en sväng. Skulle behövas. =)

Ha en bra dag !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0