Bilderna jag lovade.


Här kommer bilderna jag lovade.
 
     
  • Zackarias kämpar med att försöka dricka öl.
  • Tobias och Fredrik kämpar med motoriken.
  • Jag och Jenny koncentrerar oss så gott det går.
  • Jenny Fredrik och Tobias letar efter golfbollen som ligger på andra sidan staketet.

-  Måste säga att det har varit en mycket lycka och trevlig helg. Det får vi absolute göra om snart igen Jenny och Fredrik.



Jaha då har en dag av denna arbetsvecka gått, fem kvar. Men det går nog fort. Fast denna dag har varit väldigt seg, kan bero på för lite sömn, för lite att göra, ont i huvúdet och en konstig känsla i kroppen. Men nu känns det mycket bättre, men nu tror jag att John Blunde snart kommer på besök.

På onsdag kommer Willma hit igen med, tror det var onsdag ialla fall. Får se om Tobias får tag på Åsa så kanske lilla Tyra kommer med. Lite roligare för Willma i så fall.

Nyligen satt jag och skrev mig ett uppdaterat CV och ett nytt personligt berv, så nu under kvällen har jag sökt ett jobb i alla fall. Men ska nog maila över mina dokument till mig själv så kan jag skriva ut dom imorgon på jobbet så kanske man kan ta ett trip ut till Tornby och lämna in dom i hopp om att dom behöver personal. Dock kan jag ju inte ta någon timanställning dirket. Eftersom Tobias inte kan komma en dag till jobbet och säga att han ska vara pappaledig den dagen. Måste ju få vara lite förbered. Blir lite lättar när plutten går på dagis, för då kan man ju ha tim anställning.

Nä nu blir det nog att göra sig klar för sängen.
Sov gott alla vänner och läsare =)

Ha det bra, puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0