Fixa.

Idag vart det en väldigt tidig morgon, Zackarias vaknade redan vid fem i morse. Andra dagen denna vecka. Får hoppas på att han sover lite längre imorgon. Men det är ändå full fart på honom, men han har ju sovit en timme sen dess. Så han tar väl en lång powernapp på dagen i stället. Det behöver han nog.

Igår vart det en promenad ner till stan för att möta upp Sara, vart lite käk och sen en lite tur på stan för att avsluta det hela med en fika. Det var trevligt. Det var även en promenad hem. Sätter mig inte på en buss om det inte behövs.

Idag funderar jag på att ta Skäggetorp runt, men det blir nog lite senare in på eftermiddagen. Först ska jag nog noppra ögonbrynen som börjar bli riktigt buskiga, sen ska ja nog måla min naglar lite, var länge sen dom målades. Ser så mycket bättre ut med lite nagellack. Kanske ska gå ut och införsöka mig någon ny färg. Har typ bara lila kvar som är användbart, kan bli lite enformig.

Har även starka planer på att färga håret, men det får nog bli efter att jag har besökt frisören som jag tänkte uppsöka när pengarna kommer. Behövligt att toppa sig lite, för nu vill jag ha långt hår.

Nää nu är det dax att byta bajsbölja känner jag på dofterna som kommer när han springer omkring i lära-o-gå-stolen.

Ha en toppen dag !

Kommentarer
Postat av: Millah

Hehe, mysigt med en liten två-benting hemma.. haha! Och bajsiga blöjor.. ;)



Ha en bra dag sötnos!

Kramar Millah



ps. du får gäärna gå in och rösta på mig här -> http://hanneler.blogg.se/2009/july/dom-som-gick-vidare-i-manadens-bloggtavling.html?_tmp=2f92764ecc96b8d233a6bca79bb7f745fb7c3aad, jag är nummer 1.

Skriv en kommentar hos mig när du röstat så ger jag en länkning.

Kraam!

2009-07-15 @ 11:24:00
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Nadja<3

aw plutten då :)

längtar efter er.

hoppas allt e bra

2009-07-16 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0