Onsdag.

Vad fort tiden springer iväg, det är redan första Juli. Men nu har ju äntligen sommaren kommit, varmt på dagarna och underbart skönt på kvällar och nätter. Det är ju så underbart skönt med sommarnätter, sitta ute med vänner och snacka skit. Fast det är ju inget man gör längre. =/

Händer inte allt för mycket, Nadja och hennes kompis har varit på besök här i veckan. Det var trevligt sitta och snacka lite. Imorgon kommer Willma hit och så ska vi vara barnvakt, sen blir det även en tripp till Palle för lite grillning. Mysigt.

Till helgen blir det väl datacafé här som  vanligt skulle jag tro. Det har varit det dom senaste helgerna. Det stör mig inte så mycket, men det blir mer städning efteråt.

Nu är mammas plutte sju månader och kan sitta helt själv. Han är så duktig.
- Han är det underbaraste som finns, den bästa stunden i livet vara när han föddes. Det bästa jag någonsin gjort.♥


Kommentarer
Postat av: Millah

Jaadu, det är synd på sommarkvällarna som man inte tar vara på längre...men visst är det skönt med värme..<3

Guudars vad söt han är, Zacke, ojojoj.....

Ha det bra och pussa på lillen från mig. : )

2009-07-02 @ 10:21:03
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0