Imorgon så är man tillbaka.

Imorgon så är man tillbaka på jobbet, det ska bli skönt men samtidig kommer jag att sakna min familj som jag har tillbringat hela sommaren med. Men det kan även vara skönt för Zackarias att få vara lite själv med pappa. Men som sagt det är ju bara fyra veckor som jag jobbar. Sen blir det ju även två lördagar. Men det är ju bara halv dagar. Men det ger bra betalt=) 

Helgen har bara varit lung, vi har varit barnvakt åt Wilma som åkte hem igår eftermiddag. Det är ju inte så svårt att sysselsätta henne. Bara sätta henne framför Tv så är hon fast. Där kan hon sitta i flera timmar. Men det blev ju linte annat med. Vi har och köpte en leksak till henne som hon vill och hade med sig pengar till. Sen vart ju även sandlådan en liten stund för att sedan upptäcka att det var jäkligt varmt i fredags, så det vart att fylla upp poolen så att hon kunde bada. Men tio minuter efter att hon hade plumsat ner kom en bad kompis med. Maxen och Jennie kom hit. Så vart ett par timmar på baksida med lite skit snacka. Alltid lika trevligt att snacka och umgås med Jennie ♥

Sen har det varit mest latheter av både mig och Tobbe i helgen. Jag får skylla på att jag vilar upp mig för jobbet. Skulle ju ha städat idag med, men Tobbe var så gullig att han erbjöds att fixa allt det imorgon. ♥

Känner att jag har varit dålig med att lägga ut bilder nu på ett tag så jag tänkte släng upp liter småbilder här :

    
     

- Här kom det några bilder i alla fall. Har inte så många bilder på denna dator.


Sen har det ju blivet ett nytt inköp denna helg med =)

Mycket nöjd över mitt inköp, då min förra va totalt värdelös tyckte jag. Så får väl hoppas på att jag nu kommer in med mitt bloggande igen. Kanske blir lite mer inlägg.



- Min familj är den underbaraste, är så lycklig med dom. ♥♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt med en ny dator =)

Hoppas du har det bra på jobbet =)

2009-07-20 @ 19:27:27
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0