Söndag.

En arbetsvecka avklarad. Gick väldigt bra om jag får säga det själv. Har varit väldigt mycket i packen istället för grillen då dom behövde hjälp.
Men imorgon är det en ny vecka och det är sex arbetsdagar. Men det ska nog gå bra.

Måndag - Onsdag 07:00 - 16:00
Torsdag - Fredag 08:30 - 17:30
Lördag 05:00 - 16:00

Så ser arbetstiderna ut för den komande veckan.

Igår så vart det middag tillsammans med Nicke Cattis och Ludwig, middagen bestod av enkel tacos. Men det smakade allt. Sen tittade även Jenny och Fredrik och planeran vart att spela lite sällskaps spel. Men då gick Nicke Cattis och Ludwig hem. Så då drog vi igång lite Buzz spelande, och det var någon som hade riktigt tur med musik frågorna. Tobbe vann båade gångerna.  - Han bara chansade, han kan inte det där ;)
Men när vi drog igång robotarna, så fanns det ju bara en vinnar, haha´. Och det var JAG JAG JAG =) *

Men efter det så vart det lite motion på det, som Fredrik så fint sa " Friskis och svettis" hade han visst kommit till. Motionen vart dansmattor. Hoppade omkring i flera timmar. Det var mycket roligt =) Det måste göras om snart. Tobbe ska ju även träna på det där så att han kan slå Jenny nästa gång. Haha lycka till Tobbe ;)

Idag har vi styrt upp planerna med Jenny och Fredrik. Det blir en lite roadtrip till Vadstena för att spela lite äventyrsgolf. Det ska blir riktigt roligt och framåt kvällen blir det grillning med grill spett och något mumsigt till. Skulle nog kunna tänka mig lite bakpotatis? Får se va det övriga sällskapet säger.

- Vi måste verkligen bli bättre på att umgås Jenny igen. Dåligt av oss båda och bara slappa ifrån det :( Men det är ett framsteg nu.

Det kommer lite bilder ifrån går dagen lite senare. Orkar inte lägga in bilderna på datorn just nu. Ska nog ställa mig framför spegeln och slänga på mig lite mascara så man ser lite anständig ut när man ska iväg så där =) haha

Ha en super bra dag, det ska jag ha!"

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom här dagarna har vari helt underbara =) Fattar inte att vi varit så dåliga på att ses =) Tycker det är så härligt och avslappnande att vara med er så det måste vi verkligen bli bättre på!!!! men som du sa, framsteg =) Ha det fint <3

2009-07-27 @ 16:22:41
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0