3:e Juni

Vi är redan inne i Juni så fort tiden går.

Idag blir det till att städa klart det jag inte gjorde igår eftersom jag begav mig ner till stan i stället för att möta Jennie och kolla runt lite, Sen vart klockan rätt mycket när vi kom hem och hade ätit så jag bestämde mig för att göra klart det idag.

Så jävla pissigt vårat varmvatten är helt off nästan, något är fel. Funkar små korta stunde, hoppas på att dom kan fixa det idag, jobbigt att diska i kallvatten och duscha. Fast vi har haft turen att det funkar när vi ska duscha iaf. Men inte annars.

På fredag blir det jobb för mig, äta dom där äkliga hamburgarna igen, ussh. Bara att vänja sig igen, då man ska jobba fyra veckor i sommar, men två av veckorna blir det kanske inte så mycket då man kan fjeska för Marie kanske ;) (A) Eller var säger du Marie, du tycker dom är goda iaf.

Min plutte är även sexmånader och fem dagar nu, gud vad tiden går fort. Två tänder har även tittat fram på honom, så gulligt med två tänder. =) hehe




Ville även önska stor lycka till, till Bror min. Hoppas att du lyckas, men det tror jag allt att du göra. (Y)

Nää nu ska ja diska i kallvattnet kan ja tro, sen blir det att damsuga och moppa golv medans plutten sover.

Ha det bra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kan äta dom om du gör allt annat ;)

2009-06-03 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0