Äntligen.

Solen har äntligen hittat hit, men jag har även lyckats bränna mig. Som vanligt, det är ju ingen vanlig bränna jag har häller då jag är så smart och smörjer in axlarna lite slarvigt. Så axlarna är kritvitta, medans armar bröst ansikte är ill rött :/  Men det får bli att bättre på det snart.

Idag har jag varit och inhandlat en solhatt till plutten, hittade ingen kepa som passade så en vit solhatt fick dugga. Han vart väldigt söt i den med.

Annars så har jag haft en väldigt trevlig helg som vi har spenderat på landet hos Tobias syster. Söndagen var det ju Maj-kalaset eftersom det är så många som har fyllt år drar dom ihop allt på samma dag det är skönt. Här näst är det mitt hjärta som fyller bara en vecka kvar. Så det blir väl kalas för honom framöver med.

Nu ska ja njuta av solen ett tag till medans plutten äntligen sover efter alla krångel han har haft.

Ha det bra
Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0