Fredag.

Synd att det blåser så mycket som det gör idag, Annars hade det nog varit riktigt varmt och skönt, men det är ju ändå varmt.

Senare så blir det att gå bort och gratta Ludwig som fyller 1år idag, Grattis!



På söndag blir det ju att gratta Maxen med som fyllde 4år i Torsdags. Men vi har kalas för honom på söndag i stället. Jag tror han kommer att bli riktigt glad för presenten vi har köpte till honom.  Sen blir det ju jordgubbstårta med som han han beställt. Gottigt =)



Idag så vet jag inte rikgtigt vad som händer, Tobbe ska ju kolla på fotboll när han kommer hem ifrån jobbet och det är ju inte mitt stora intresse. Det är ju inte ens roligt att kolla på fotboll med mig har jag hört. Men ja klara mig ändå. haha. Kanske hoppas på en film och någon god mat framåt kvällen.

Igår var ja på informations möte på jobbet som handlade om flytten till Skara, dom vill ha med några kvalitetskontrollanter för att lära upp dom nya. Det låter rätt intressant, men klara jag av att vara bort i från min familj i tre eller sex månader och bara vara hemma på helgerna. På Måndag ska vi på studiebesök i den nya produktions anläggningen. Åker klockan sju på måndag morgon, och är väl hemma till tre fyra någon gång igen. Kan ju hoppas på att han kollat upp svaren på våra frågor.
Det som känns jobbigast med att vara borta är ju att man ska jobba skift och då slutar man elva på fredagkvällarna med. Det är ju inget roligt att komma hem mitt i natten, och sen ska man åka på söndag kvällen igen. Blir ju nästan inget hemma då.
Men vi får se, har inte bestämmt mig riktigt, måste ju diskuteras ordentligen med Tobbe med.

Nu blir det nog att lvl lite medans min prins sover middag, måste ju komma någon stanns i spelet med. Haha. Wow nörd =/ fattar inte så mycket, men ja kommer framåt i alla fall, lite hjälp ifrån mitt hjärta med. I alla fall med alla nya saker.

Ha en underbar helg för det ska ja ha i alla fall, ska mysa med min sambo som går på semester igen. Denna gång ledig i sju veckor även pappaledig då ja jobbar. Bara tre veckor kvar tills ja ska börja jobba.

- Sitter själv för en liten stund, mamma han komma fram med kameran i alla fall. Snart sju månader. ♥♥♥


Ha de bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0