Fredag.

Det var länge sen jag skrev nu.

Stackars alla studenter, hoppas att vädret vänder på sig. Inget roligt att fira studenten med regnet som hänger i luften.

Det har inte hänt allt för mycket den senaste tiden, både jag och Tobbe är hemma nu för han ju semester. Men sen vecka 30 - 33 så jobbar ju så, lite omväxling. Det blir nog även det sista jag jobbar på Esca med. =/ Eftersom jag ska flytta alla produktion.

Nu ska ja straxt ge plutten lite frukost, sen blir det att springa mitt lilla varv som jag har sprungit varje morgon denna vecka. Sen vi halv elva blir det att tvätta, skönt att få bort alla tvätt ser så tråkigt ut med tvätt =/ Resten av dagen vet jag ej vad som händer, kommer nog bli en fruktansvärt rolig helg då Tobbes kompisar kommer hit och ska data nörda.

Gud vad tiden går fort, Zackarias är över ett halv år. Försöker allt med krypandet, och sittande går det bra, behöver bara lite mer balans. Två tänder och tror det är mer på G. Det är så roligt när man se honom röra mer på sig när han ligger på golvet och leker. ♥

Snart är det ju även midssommar, även fast sommaren knappt har börjat känns det som, vart är solen? Efterlyser den !

Nää nu ska jag ta hand om min son och sen gå och väcka min fina sambo.

Ha en underbar helg allesammans !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0