Regn =(

Idag regnar det, inget roligt. Sitter och väntar på att det ska sluta så jag kan gå ut och ta min lilla spring runda som nu har ökat upp till 1,8km.

Annars har det inte hänt allt för mycket, helgen som var vart det inte allt för mycket. Tobbe hade några vänner här så dom satt och datanördade hela helgen. Ja kollade mest på film och tog det lungt.

Imorgon är det midsommar, då bär det av ut till landet för att fira med Jennie, Sonny, Max, Clease med mera. Ska blir mysigt. God mat, klä midsommarstång, och gott sällskap. Kan inte bli en bättre midsommar tror jag inte. Blir samtidigt lungt och skönt om man gemför med åren innan.

Nää nu ska jag hoppa tillbaka till mitt spela och fortsätta spela innan min hjärta vaknar och vill ha sin dator igen.

Ha det bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0