14 veckor =)

Min killa börjar bli stor och tiden bara springer iväg. Underbart roligt att vara mamma =) Älskar honom min prins. ♥



Igår så vart ju fick här innan våran street dance, var mycket trevligt. Fick ju träffa Jojos karl med, verkar vara en trevlig kille även fast han inte sa mycket.. Men inte lätt att komma in och prata med sju tjejer som känner varandra. Det bjöds på mina och Jennies goda bullar och muffins, dom var goda fortfarande. Tur att dom inte blev tror eller något. Men vi lyckades verkligen där.
Så nu får vi se när vårar projekt med att baka bröd blir. Det är ju så himla gott med hemlagat bröd =) mums.

Idag så har jag inte gjort så mycket, har frysit så jävla mycket. Men ska ut till biltema en svänga när putte har vaknat för att köpa pennor som man kan skriva på skivorna, ligger värsta högen i sovrummet och vi har inte en anning om vad det är påskivorna Sen blir det nog ett fodral till så vi kan ha filmerna någon stanns.



   
                                 Mamma älskar sin Zackarias ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Var du lite trött när du skrev detta inlägg Elle?? ;)

2009-03-09 @ 16:20:04
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Har du några planer för kvällen då? :)

KRAMAR PÅ DIG!

2009-03-26 @ 16:34:18
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0