Brist på annat !

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Finns ingen bok på långa vägar här.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffans armstöd!
3. Vad såg du senast på TV?
Nyheternar.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
22.15, när jag kollade på klockan var den 22.18, ganska bra chansat.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV och Tobbes spelande.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Då var jag ute i Torbny en snabbsväng.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Läste lite bloggar.
8. Drömde du något inatt?
Minns faktiskt inte vad jag drömde, brukar göra det annars.
9. När skrattade du senast?
Åt Jennie för hon är så knäpp.
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, tavlor och en fin bukettblommor =)
11. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nää det tror jag inte.
12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Brist på annat.
13. Vilken var den senaste filmen du såg?
Tror den hette " Band of brother" men somnade dock.
14. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Köpa ett underbart hus som jag skulle inreda så bra som det bara kunde bli. skänka lite till familj och vänner, kanske till några organisationer. Se till att Zackarias får MASSOR med pengar till sitt vuxna liv. med mera!
15. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Ja vad skulle det vara ! Hmmm, kommer inte på något folk vet nog allt om mig ! Vad tråkig jag är, inga hemligheter!
16. Tycker du om att dansa?
Självklart!
17. George Bush?
 En som tror han är något ! ... Gahh!
18.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
 Min son heter Zackarias, sen skulle jag nog vilja ha en lite Thiffany =)
19. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Trivs bra här i Sverige, men det är ju aldrig fel med en utomlandsresa!
20. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Pärleporten, puhmf... Tror icke på han " där uppe " .
21. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Jennie Johansson, Jenny Sundberg, Camilla Sundberg, Charlotte Lundqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0