E.

PERSONLIGT
Vad heter du: Ellinore
Vilka andra namn: Margita Sörensen
Vart bor du: Linköping
Hur lång är du: 159,5cm
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brunt
Civilstatus: Sambo


KLÄDER

Vad använder du just nu för jacka: Min gråa vinterjacka, dax att leta upp en vår jacka snart.
Vad använder du just nu för skor: Mina silver adidas skor jag inte kan lämna.
Favoritfärg på kläder: Tycker om när det kommer in lite färg. Så dom flesta.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Varierar väldigt olika.
Vad har du för skostorlek: 35 - 36

SENASTE PERSON SOM...

Du sov i samma säng som: Tobbe
Du pratade med: Charlotte
Du gick på bio med: Sara
Du gick på stan med: Linda
Du kysste: Tobbe
Du kramade: Zackarias
Du fick sms av: Tobbe
Du ringde: Marie
Ringde dig: Charlotte
Du dejtade: Ehhh!??!
Skickade ett e-mail till dig: Bara massa skit på mailen.

HAR DU NÅGONSIN..

Sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja det har jag
Sagt att du gillar någon och ljugit: Kan ha hänt
Sagt att du inte gillar någon och ljugit: Det kan har hänt det med
Gråtit över en flicka: Nä det har jag inte.
Sjungit i duschen: Nä brukar inte vara så musikalisk i duschen.

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Har inte alla det?
Är du ensam nu: Nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Gamla låtar.
Vill du gifta dig: Ja du det vet jag inte.-
Vill du ha barn: Jag har och kommer vilja ha fler.

EXTRA STUFF

Varit kär: Ja
Kör du bil: Har gjort iaf.
Har du ett jobb: Ja det har jag väl.
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast, blir rastlös när jag är själv.
Gillar du berg och dalbanor: Det är iaf inte tråkigt.
Favoritgodis: Tycker om det mesta fast är lite inne på center nu. Godismonster.
Favoritchips: Sourcream onion.
Har du någon tatuering: Ja en.
Har du någon piercing:Ja
Sommar eller vinter: Sommar, vill har värm nu.
Kramar eller kyssar: Kramar! =)
Choklad eller vanilj: Vanilj.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

Gråtit: Icket
Köpt någonting? Ja iförgår...
Varit sjuk: Nepp bra emunförsvar.
Sjungit: Tror inte det.
Sagt "jag älskar dig": Aa
Träffat någon ny: Icket.
Saknat någon: Ja det har jag allt. ensamt på dagarna !
Kramat någon: Ja
Kysst någon:  Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0