Fyra, fyra, fyra och fyra!

Fyra tv program jag brukar se: (brukar inte se regelbundet)
Andra avenyn, Top model, Efterlyst och Let´s dance.

Fyra saker jag gjorde i går:
Gick en promenad, firade pappsen, åt middag hos Jennie och Sonny. Myste med Tobias och Zackarias.

Fyra saker jag längtar till:
Sommar, värme, körkort, att kunna köpa nya möbler.

Fyra saker som står på min önskelista:
Körkort, att få inreda ett helt hus som vi ska bo i, massa pengar  och att allt ska vara underbart.

Fyra saker jag avskyr: 
Blask, regn, räkningar och dåliga dagar.

Fyra saker jag tycker om att göra:
Umgås med familj och vänner, sitta ute på sommarkvällar, shoppa och prata i telefonen.

Fyra saker jag åt i går:
Mannagrynsgröt, kaka, tårta och Korvstroganoff med ris.

Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:

Jennie Johansson, Charlotte Lundqvist, Marie Westerberg och Jenny Sundberg.
Ni andra kan också gör det som Sara Torstensson, Camilla Sundberg, Cartrin Johansson mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0