Jag vill ha vår.

Vi vaknade vid tjugo över sju i morse och låg och myste en stund i sängen för att sedan gå upp. Där jag upp täckte en fin lapp ifrån den finaste;)
Zacke tog lite gröt frukost, men det gick ingen vidare så det vart bara ersättning. Så vi gjorde ett nytt försök vid lunch, det gick lite bättre. Men efter lite gnäll så vart det ersättning igen. Men han är lika nöjd för det nu, dock väldigt hostig och snorig.

Sen har vi varit väldigt lata idag, vi har inte gjort allt för mycket. Legat och gorllat mest på golvet och slöat vid datorn.
Kvällen kommer bestå av att tvätta, lite inhandling, laga mat och Andra Avenyn. Det kan man ju absolute inte missa.



Imorgon blir det nog att åka till City Gross och stor handla med, skönt att fylla upp frys och kyl igen. Ska nog inhandla lite kläder till Putte i veckan med, han börjar ju gå över till stl 68. börjar bli en stor kille. =)  Tiden går fort, ha bli ju fyra månader nu med.

 Nää nu ska ja fortsätta att mysa med min son en stund, kanske fortsätter senare...

 

Kommentarer
Postat av: Millah

Svar; Jaa!! Jag med! Hade Laila vunnit hade jag blivit så jävla besviken! =) Men jag röstade bara en gång! ;) haha

2009-03-28 @ 11:33:34
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Svar; Hehe, jaa.. De blev några! =) Kul att du gillade de. <3 ha det bra gumman!

2009-03-31 @ 17:02:14
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0