Lördag ♥

Lördag och allt är lungt och skönt, vi ska straxt bege oss till Sonny och Jennie för att äta lite middag. Potatisgratäng med fläskfile.  Mumsigt, men Jennie jobbar ju ett tag till så det är väl jag som får göra potatisgratängen, kallar inte jag att bli bjuden på middag (A) haha

Igår vart det lite middag här hemma, sen så kollade jag och Jennie på let´s dance, vart riktigt chockad över att det var Nicklas som åkte ut. Jag var säker på att det skulle vara Elisabeth.Sen vart det en film, rallybrudarna, men jag somnade dock efter 20 minuter så fick se filmen idag med. Den var väl sådär !

Imorgon är det ju dans, men först fika. Men denna gång är den hemma hos mig, för jag och Jennie stod ju och bakade i Torsdags. Så måste ju bjuda vårat bakverk till några. Så det vart tjejerna, och Jojos karl. Om han följer med. Det blir nog trevligt. =)

Nää nu ska ja göra mig iordning för att gå bort och väcka min bror som vägrara svara när man ringer. Sen börja laga mat.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0