Skogspromenader!

Känner mig väldigt hurtig, har varit ute och gått lång promenader varje dag denna vecka, utan måndagen då jag var tvugen att sitta hemma och vänta på rörmokarna.

Motionen denna vecka:
Måndagen: Ingen
Tisdag: Skogen och halva skägget, ca 1 timme och 40 minuter.
Onsdag: Möte upp Jennie efter jobbet, ca en timme.
Torsdag: Promenerade till stan och tog en om väg hem för att sedan få sällskap av Jennie, ca 1 timme och 45 minuter. Plus 50 st armhävningar,40 slider och 60 situps.
Fredagen: Skogen och stan, gick och möte Jennie ifrån jobbet och tog skogen hem, ca 2 timmar och 15 minuter. Plus 50 st armhävningar och 40 st slide och 80 situps.

Hoppas att ja fortsätta lika flitigt näst vecka, för det är verkligen skönt att motionera. Men lästa någonstanns att det skulle snöa måndag och tisdag. Men det hoppas jag verkligen inte.

Sen har jag ju jag och Jennie gett oss in på ett nytt projekt, eller det var väl våra nyårslöften vi har satt fart på. Så i Onsdags så rökte jag en och halv cigg. Torsdagen rökte jag inte alls, stolt. Fredagen har jag rökt fem bloss, det var gott men ändå inte så att ja vill röka mer. Så hoppas på att morgon dagen går bra med att inte röka.



Jag och vännen Jennie var ute i Tornby förut och upptäckte att det hade öppnat en ny affär, självklart var vi tvugna att titta in. Självklart så hittade jag en soffa en jätte fina soffa. Den var i tyg med divan. Skulle passa in jätte bra i mitt stora rum. Så ska bara få med mig Tobbe till Tornby någon dag så att han få se. Hoppas, men han är inte så kräsen som tur är.  =)



 

- Mammas underbara killar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0