Solen lysser =)

Så underbart skönt att det äntligen börjar skina lite ute. Så igår njöt jag verkligen av det finna vädret, tog en promenad på nästan två timmar, halv tiden var i skogen. Det var riktigt skönt att gå ut och gå så faktis. Bara hoppas på att vädret håller i sig så att våren kommer.
Tänkte att det skulle bli någon liknade promenad idag, om man inte går och möter Jennie ifrån jobbet. Får se.

Idag på morgonen har vi varit på babyöppet och haft babysång, Zacke verkade gilla det iaf. Även fast han var hur trött som helst kom det lite leende ifrån honom. Gulligt.




Satt precis och kollade mina mail, att folk verkligen orkar skickar runt allt skit som finnt. tex " skicka detta till sju personer och se vad som händer på skärmen " ?!!? trovärdigt. är trött på alla kedejbrev. Kan väl vara några roliga och bra iaf som man får.  Ussh får väl fem om dagen känns det som iaf. Samma personer som skickar varje dag. Finns bara en som skickar bra mail av dom och i dom är det roliga historer emellaåt.



Just nu sitter jag med ett glas saft framför mig och börjar bli lite smått röksugen, men ska verkligen inte köpa några cigg denna gång.  Vill i alla fall inte det nu, men det blir nog att gå köpa ett paket extra eller något som man kan tugga på något. Det underlättar till en stor del faktis. Dom jobbigaste stunderna är precis efter man har ätit. Men dom säger ju att ett röksug sitter bara i en minut så går man och dricker vatten eller något liknade ska röksuget vara över. Men det tror jag vad jag vill på eftersom man tänkte på det väldigt stor tid av dagen så ... Men det är bara att kämpa.





Mammas underbaraste skatt, älskar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0