Tisdag

Fredagen begav vi oss till Finspång för att gratta mamma som fylle 50 år. Så det vart lite smörgåstårta och vanliga tårta. Gott var det iaf. Sen begav vi oss hemåt igen, för att bädda ut för då sov ju Jennie Sonny och Maxen över här. Vi var trötta allihopa tror jag och somnade ganska skapligt.

Lördagen vart det mysig frukost tillsammans. Senare på dagen begav jag och Jennie hem till hennes mamma för att heja på LHC. Men det gick ju som det gick.
Hemkommen igen och det blev lite middag som bestod av hasselbakspotatis med fläskfile och dragonsås. Tittade även på melodifestivalen, men fel låt vann enligt mig. Efter det hoppade jag ner i sängen och kollade på high school musical 3 men somnade till slutet ...aaahh ! Så får ta en titt på det en annan dag.

Söndagen vart det barnkalas av hela slanten, åkte ut till Palla för att fira Hilma som fyllde ett år =) Stor tjeja. Det var full rulla där ute på alla barnen. Men det var trevligt att träffa Tobbes familj. När vi kom hem igen sprang vi över till Sonny och Jennie för att äta lite middag som bestod av god spätta med potatis och remoladsås.
Straxt efter det begav vi oss till dansen och fick lärar oss en MASSA nytt. Men det var roligt =)

Måndagen kom vännen Linda förbi en sväng tog och lagade lite mat tillsammans och snackade skit =) Trevligt att träffa henne det var ett bra tag sen sist nu. Sen vi fem tiden var det bara för mig att åka och jobba och heja för fullt på LHC igen, men dock inne på sjätta perioden fick SAIK in ett jävla mål. Gahhh vad arg jag blir, inget mer jobb, ingen mer hockey.
Inget roligt.

Så idag, blir det att städa klart här hemma och att tvätta ikväll. Har världens tvätt berg, förstår inte hur jag ska hinna. Blir så mycket extra när man byter sängkläder.
Sen får jag ju inte missa ANDRA AVENYN ikväll.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0