Våfflor =)

Sitter här och lyssnar på lite musik. Ny duschad och tar det bara lungt. Mina pojkar ligger och sover så sött inne i sängen. Då får man passa på att sno datan och bara ta det lungt.
Dagens planer består av att vi ska till pappsen och äta våfflor min familj samt brorsans familj. Allt trevligt. Senare mot kvällen vet jag inte, sambon min vill ju kolla på Robinson så får väl passa på att kolla lite på tv med honom då.  Sen kanske det blir det lördagsmys med brorsan och familjen......

I veckan har vi inte gjort så mycket då vi har varit sjuka hela familjen, fast mitt var väldig kortvarigt. Skönt det, men lilla plutten har energi, men han hostar något enormt. Stackarn. Tobbe mår väl bättre enligt mig iaf, man dock lite ont i halsen. Så det har ju inte hunnit hända allt för mycket.

Men igår var det ju lite fredagsmys med god mat och sen bänkade vi oss framför TV eller jag och Jennie. Jag så gott som det gick då min son inte ville sova ordentligen. Men efter dom fina danserna och nyheter så vart det dem rätta vinnarna.

Annika och Magnus


Nä nu ska ja ta och göra mig iordning lite, ha en bra lördag ! =)

- Du är finast;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är så glad för din skull, Du ger mig alltid bevis på att ingenting är omöjligt!!!

du är bäst!

2009-04-01 @ 00:56:54
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0