Halv storm.

Dagen började med lycka, skulle upp vid sex, halv sju någon gång och göra mat till plutten. Kanske till och med var tidigare, tittade ut genom köksfönstret, och ser solen lyssar. Lyckliga tankar om att det ska bli varmt och skönt  denna dag så att man kunde spendera tid ut. Men vilken besvikelse. Vaknade upp några timmar senare, och regnar hänger i luften och inte långt efter dte så började till och med att regna. Det är nu mot kvällen som det äntligen har slutat, hur blir vädret emot helgen? Hoppas på sol....

Idag skulle vi ha gått till Babyöppet, men blev dock inget då jag kände för en sov morgon. Men sov morgon o sov morgon vart det väl inte. Men ändå, slippa gå tidigare än vanligt.
 Men kom upp vid halv tio, så blev det lite fruktost, sen vart det lite duscha och så, sen kom bror min förbi och Maxen. Spenderade dagen med dom, sen kom ju även Jennie efter hon hade jobbat, då blev det att hämta kläderna som hade kommit, tre saker var ej bra, Tobbes byxor var hur stora som helst. Kan faktist säga ENORMA, sen vart det ett par shorts och två tröjor till Maxen som var enorma med. Men lite fick vi i alla fall.
Efter det vart det klippning, jag klippte mig, Jennie och även Maxen. Men han var rätt så nyfrisserad, men det var rätt ojämt så vi körde av lite till.

Sen så vart det att städa lägenheten, leksaker över allt, hår över allt så det vart både att plocka och att damsuga så nu är dte fint igen. Ska bara torka golv, men det blir imorgon.

Blev riktigt chokad förut när plutten somnade utan problem, men det varade ju bara i en halv timme sen vaknade han igen, fick komma upp en lite stund, men märkta att han var jätte trött fortfarande. Men vägra att somna, men efter att ha varvaken en halv timme så vart det sängen igen. Fick en flaska mat för att hoppas på att han skulle somna om, men icket. Han ligger i sin säng och gnyr. Men han klagar inte, bara hoppas på att han somnar snart. Han behöver sömnen.


Nää nu ska ja kolla in vad det är på tven, får se vad det blir att slappa framför idag. Blir nog en film med den finaste sen.
Det brukar bli det när vi ska sova i alla fall. Mys ♥


 - För nio år sen så mötes vi en sommar inne i stan och tyckte att du var fin. Vi hade det mysigt och sen var det inte mycket mer med det. Fika ett par gånger på stan och träffades ibland.
Vi träffades fram och tillbaka i alla år. Men det hände aldrig något. Men varje gång jag såg dit namn på telefonen
vart det lycka inom mig, fast även ibland vill jag inte att den känslan skulle finnas. Så fannas den, det hände även ofta ja neckade känslar och bara var irriterad och trött på dig. Men samtidigt vill jag bara träffa dig.
För ett år sen, träffades vi ganska regelbundet, annat dök upp och jag vart arg ledsen och besviken på dig, ett halv år senare får jag reda på att jag är gravid. Du är pappa. Du gjorde det mesta för att bevisa dina känslor, men svårt att tro efter allt som hänt. Du kämpade i tre månader, sen gav jag efter. Vill ha dig hela tiden, men var rädd annar jag , rädd för vad som skulle hända, efter allt som har hänt.
Men allt lädde bara till lycka.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
- Du är underbar, du är det finaste och du gör mig lycklig. Låt det verkligen förbli så.



- Dock suddigt bild


Kommentarer
Postat av: Lindah

Åhh gumman vad fint du skriver blir nästan tårögd..

Är så glad för din skull, PUSSPUSSSPUSSS <3

2009-05-08 @ 18:13:32
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0