Kallt !

Ussh vad kallt det är idag och trött är jag med, men får hoppas på att det vänder efter middagen som min fina sambo står och lagar nu =)
Idag har jag inte gjort så mycket, Nicke Cattis och Ludwig var förbi en sväng på lite Buzz, det var länge sen jag spelade det. Det var roligt. Men gick mindre bra. Jävla oflyt hela tiden !

Helgen har bara vara lugn och skönt, lördagen så spelade vi sällskapsel med med Nicke Cattis och Ludde. Fast han var ju inte med, bara hjälpte till med att slänga ner korten på golvet då vi spelade finans. Sen vart det att gå bort till Rosendals skolans basketplan och spela lite basket, det var riktigt roligt. Var länge sen man spelade det, sen blev det hem hit igen och ta ett parti chicago för att sedan hoppa i sänge.
Vi åt även gott med Nicke och Cattis. En mycket trevligt lördag vill jag säga.

Söndagen kom mamma förbi en stund på eftermiddagen, det var trevligt. Satt och pratade lite och åt lite lunch. Sen var det typ dax för henne att åka hem igen. Hon orkar ju inte så länge dock. Men nu fick hon träffa Zacke i alla fall. Det har hon inte gjort på nästa två månader.



Näää nu tror jag maten kallar på mig i alla fall så ropar magen på mat..

Ha det så bra på er !

PUSS PUSS

- Du ska veta att du är den underbaraste som finns och du verkligen gör min lycklig... ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0