Länge sen. !

Oj vad det var länge sen jag skrev, har bara inte blivit av. Har rent av inte orkat bloggat. Men tänkte jag slänger in ett par rader medans jag sitter och väntar på att Jenny ska komma. Vi ska till Ikano och kolla läget. Blir kanske lite kläder till plutten. Han börjar växa och är snart inne på stl 74. Har väldigt mycket i den storleken ifrån Max, men eftersom han är ett sommar barn så är mycket tjocktröjor och långbyxor, så får vad som finns.

Annars så har det inte hänt så mycket, helgen har men vart lite här och där. Fredagen tillbringde vi hos pappa åt mat och hade  det trevligt, lördagen vart ut till Tobbes fosterföräldrar och hälsa på, det var väldigt trevligt att träffa dom. Söndagen bestod som vanligt av att städa och tvätta. Men inte riktigt klar ändå.

Idag blir det att handla igen, skönt att fylla upp alla skåp, det kan behövas. Har även varit så duktig att jag har betalt alla jäkla räkningar. Sen har ju även spelat lite en stund på morgonen medans plutten sov. Tycker det flytter på rätt bra för mig, börjar komma in i det mer och mer.

Nää nu ska ja allt ringa till Jenny och kolla hur det går för henne, plutte behövar snart sova igen...

 Ha det bra,
puss puss


- Du är underbar mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0