Maj.

Det känns som att regnet hänger i luften, nu har det varit tråkigt väder för länge. Nu behöver vi lite sol och värme. I vanliga fall brukar det bli  jätte varmt så fort det bli maj.  Men inte i år. Kanske blir en bra sommar i stället då. Återstår och se.

Igår vart det att tvätta, men det var verkligen lite tvätt. Så det gick väldigt fort. Sen så damsög jag hela lägenheten igen. För tredje gången förra vecka. Duktig jag är. =) Sen så kom Jennie hit och började blogg designa för fullt medans karlarna stack och fiskade utan något resultat.
Nicke Cattis och Ludde kom även förbi på lite buzz robotar. Trevligt. Alltid lika roligt tycker jag =)
Sen vart det lite middag med, rödspätta med potatis och remoludsås. Mums vad gott det är. Även Jennies pappa tittade förbi på lite mat. Det behöver gubbe ha =) haha.

Idag så kom vi upp vi nio och åt frukost, tog en dusch. Sen somnade plutten av sig själv och inte ett ljud. Det var skönt, vi som har haft lite problem med att han ska sova nu ett par dagar.
Sen kom Libro paketet idag som man får hämta på Lindex så det blev en lite tripp dig för att hämta ut och se vad han fick. I paketet var det, 1 pkt våtservetter, 10st blöjor, 1 pkt bindor, Libro boll, Libro strumpor, Baby lotion och Baby tvål. Bara tacka och ta emot.



Satt och la in lite bilder på datorn, då kom jag på framkallning av kort. Googlade lite på det och hittade på FujiDirekt så fick man framkalla 100 digitalfoton gratis till ett porto pris av 29kr. Så nu sitter jag och laddar upp bilder så får man se hur dom ser ut på fotopapper sen. Vill ju ha alla bilder på Zackaria i ett fotoalbum med. Roligt att ha tycker jag. Det är så tråkigt med att alla kort JÄMT ska vara på datorn.


Kortet taget idag, och gud vad lika pappa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0